Verzenden & Retourneren

Retour sturen van een product

Voldoet een product niet aan uw verwachtingen?

Bij het kopen op afstand heeft u als klant van Inboardstore.nl/Outboardstore.nl het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. Dit betekent dat u een product zonder opgaaf van reden mag terugsturen. Het product dient wel in de originele verpakking te worden geretourneerd, indien redelijkerwijs mogelijk. 

Wij adviseren de verzenddoos en de originele verpakking altijd zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Ook producten die u in de winkel koopt, mag u binnen 30 dagen ruilen.

Online kopen = 14 dagen zichttermijn

Voor bestellingen die u via internet doet, geldt de Wet Kopen op Afstand. Tijdens deze 14 dagen mag u het product bekijken en proberen, zoals u dat ook in onze fysieke winkel zou kunnen doen. Het product mag in geen enkele hoedanigheid gebruikt of gepast worden.

Wilt een product binnen 14 dagen retour sturen? Neem contact op met de klantenservice, U ontvangt binnen drie werkdagen een e-mail met hierin de instructies voor het retourzenden van het product. Het is helaas niet mogelijk de bestelling bij de chauffeur om te ruilen of mee terug te geven. Wij vertellen u hoe u het beste uw bestelling retour kunt sturen. Als u een product retour heeft gestuurd en het blijkt dat u recht heeft op teruggave van het volledige aankoopbedrag, dan ontvangt u het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer. 
Verzendkosten vallen nooit onder deze teruggaven. 

Wij adviseren u om een bewijs van retourzenden te vragen bij uw verzender.

Een verkeerd of beschadigd product geleverd? 

Het kan voorkomen dat een van de producten, ondanks onze zorg voor de producten, schade oploopt door bijvoorbeeld de levering. Is een product beschadigd dan willen we u vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Wij raden aan om bij ontvangst van uw besteling de juistheid en staat van de geleverde producten te controleren. Ook als u niet het juiste product ontvangen heeft, vragen we u op het contact op te nemen met de klantenservice. 

Als u een product retour heeft gestuurd en het blijkt dat u recht heeft op teruggave van het volledige aankoopbedrag en de verzendkosten voor de heenzending, dan ontvangt u het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer. 

Kan ik een product retour brengen in de winkel?

U kunt een online gekocht product ook terugbrengen of retourneren bij onze winkel in Zaandam. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »